News

WINK & The City sezonul 2 dezvăluie cum pozează sălbăticia în jungla urbană

23 Oct 2018

WINK Public Multimedia revine în luna octombrie 2018 cu sezonul 2 din WINK & The City - un program care adună proiecte și iniţiative ale tinerilor artiști ieșeni și le oferă spațiu media, transformând orașul într-o galerie publică de artă.


WINK & The City Sezonul 2 – Jungla din afara orașului

Această ediție este dedicată fotografiei care aduce în Iași, în mijlocul acțiunii, emoțiile pe care fotografii le-au încercat în cadrul întâlnirilor cu necuvântătoarele, în cadrul lor natural. Lucrările sunt realizate împreună cu 5 fotografi ieșeni remarcabili. Tema expoziției: Jungla din afara Iașului.

9 staţii de călători din Iași au fost decorate cu fotografii realizate în spiritul wildlife vs. jungla urbană
iar peste 200 de ecrane digitale din sectorul transport public, centre comerciale și outdoor au devenit suporturi pentru difuzarea lucrărilor semnate de Vladimir Negru, Adrian Baltariu, Ionuţ Ignat, Radu Mihai Iani și Cristina Poncu.

Fotografia în natură aduce o perspectivă nouă în imaginea pe care o avem despre viața pe care o trăim. În mijlocul naturii, ne descoperim și ne dăm seama de imensitatea propriului suflet și a spațiului în care existăm. Fotografiile realizate de noi sunt primite și nu luate. Să pătrundem cu admirație și respect în lumea mai puțin văzută a naturii și să-I facem loc mai des în inimile noastre, protejând-o, spune Ionuţ Ignat.

Despre WINK & The City

Început în luna martie cu o ediţie dedicată femeilor care fac design în Iași și concretizat în vizualuri și staţii decorate pe tema Feminitate, programul WINK & The City își propune activarea spaţiului public prin intervenţii temporare și merge pe ideea că arta merită să devină accesibilă într-un oraș cultural și să devină parte din expresia lui vie.


Programul implică instalaţii, arhitectură, fotografie și ilustraţii realizate de ieșeni și afișate în stațiile personalizate și rețeaua de ecrane digitale din Iași.

WINK Public Multimedia dorește să arate că OOH-ul (Out-Of-Home media) nu este rezervat doar pentru comunicarea venită de la advertiseri sau branduri ci poate fi utilizat cu succes în informare, în orientare, în amenajare urbană și în exprimare artistică. În același timp, advertiserii sunt invitați să descopere expresia artistică pe care o poate avea un suport media și să se inspire pentru a crea compoziții cu impact vizual plăcut în imaginea orașului.

Despre WINK Public Multimedia

WINK este o companie de publicitate Out Of Home (OOH) specializată în gestionarea de reţele de digital signage, administrare și închiriere de spaţii de promovare multimedia outdoor și indoor.

Cele mai mediatizate realizări din portofoliul WINK sunt 78 de refugii ieșene de călători – reabilitate, personalizabile și popularizate datorită proiectelor creative prin care brandurile comunică inteligent cu consumatorii lor.

Începută ca și proiect de reabilitare a staţiilor de călători din Iași, investiţia companiei în mobilierul stradal presupune modernizarea, mentenanţa, curăţarea staţiilor și atribuirea de proiecte care se încadrează frumos în spaţiul colectiv și zona publică și care, dincolo de interacţiunea cu consumatorii pe care brandurile reușesc să o aibă, oferă călătorilor o altă perspectivă asupra transportului în comun, dar și asupra orașului Iași.