Tehnici Creative în DOOH

Tipuri de animaţii

Full Motion

Un layout animat în totalitate, folosind la maximum spaţiul oferit de ecran

Subtle Motion

Un layout static cu elemente de mișcare

Dynamic Copy

Multiple variaţii ale mesajului, relevante pentru audienţă în momente diferite ale zilei

Principii Creative

În realizarea materialelor de comunicare și implementarea campaniilor în digital out of home, există câteva reguli generale de care trebuie să se ţină cont.

SIMPLITATE

  • Fiecare mesaj trebuie să conţină nu mai mult de 5-6 cuvinte, 3-4 cuvinte reprezintă o variantă și mai bună.
  • Cine, ce, cȃnd și unde sunt aspecte importante de luat în considerare în procesul creativ pentru formatul digital out of home.

IMPLICĂ AUDIENŢA

  • Fă mai mult decȃt anunţi. Crează un dialog și nu un monolog.
  • Implică audienţa astfel încȃt să vorbească și să dezbată pe baza campaniei.
  • Provoacă audienţa – folosește umorul, intriga, fii diferit, fii curajos!

DAY PART

  • Ia în considerare implementarea unui campanii cost-effective într-un format care să livreze o targetare precisă, în funcţie de timpul din zi, intervale orare, o zi specifică din săptămȃnă sau count-down pȃnă la un anumit eveniment.

SECTOR

  • Cunoaște-ţi foarte bine consumatorii și implementează campanii în sectoarele unde este și audienţa ta

IMAGINE CLARĂ A PRODUSULUI

  • Imaginile clare sunt ușor de remarcat.
  • O imagine clară a produsului favorizează recunoașterea și deci identificarea produsului în magazine.
Vezi mai mult despre cum poţi folosi DOOH la potenţialul său maxim

Reguli tehnice

POZIȚIE

  • Layout-ul unui material și modalitatea în care sunt poziționate elementele pot avea un efect important.

LIZIBILITATE

  • Fontul folosit și dimensiunea sa poate avea un impact semnificativ în ceea ce privește măsura în care mesajul tău va fi citit, dar și măsura în care va fi înţeles de către consumator.
  • Utilizează fonturile sans-serif ori de câte ori este posibil.
  • Fă textul suficient de mare pentru a putea fi citit de la distanţă.

CONTRAST

  • Contrastul dintre foreground și background poate avea un impact mare asupra ușurinţei de a descifra conţinutul difuzat pe ecran.

CONTRAST

VIBRATION

LOW VISIBILITY

HIGH VISIBILITY

  • Pentru maximizarea expunerii și garanţia că mesajul va fi observat și citit, trebuie avute în vedere câteva recomandari, încluzând aici și schema de 14 culori puternic contrastante de mai jos:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14


Vezi mai mult despre principiile tehnice în publicitatea OOH